BLOG SAYFAMIZ

E-posta pazarlama ile nasıl geri dönüşüm alabilirsiniz?

E-Posta Pazarlaması (Email Marketing), bir kitleye ticari çıkarlar veya fon toplama amacıyla mail gönderimi vasıtasıyla yapılan bir çeşit doğrudan pazarlama yöntemidir. Dijital pazarlama çalışmalarının önemli bir kolu olan E-Posta Pazarlamasını kullanarak ürün veya hizmetinizi aynı anda hedef kitlenizdeki milyonlarca kullanıcıya ulaştırabilirsiniz.Tüketicilere doğru bir şekilde ulaşmanız, onların ilgisini çekecek teklif ve içerik sunmanız gerekiyor; fakat bunların yanı sıra arka planda tasarım ve kullanıcı deneyimi konusunda da bir takım konulara da özellikle dikkat etmeniz gerekiyor.

E-postanın başına en az bir tane tıklanabilir oge koyun

E-postanızı açan kişilerin daha hızlı bir şekilde içeriklerinizle etkileşime girmesini sağlamak ve tıklama oranlarınızı artırmak için e-posta içeriğinizin başına (tasarımsal olarak ekranın ilk görünen alanı içerisine) en az bir tane tıklanabilir oge koymayı deneyebilirsiniz.

Görsellerinize alt açıklama metinleri koyun

Arkaplan görsellerini kullanmayın

Yeni abonelerinize ilk 24 saat içinde bir gönderi yapın

E-postalarınızı kısa tutun

Herbir e-posta gönderisinde tek bir konu üzerinde durmaya özen gösterin. Böylelikle hem içerikleriniz daha kısa olacaktır hem de farklı kampanyalar ve tanıtımlar için elinizde farklı e-posta kampanyaları için içerik olacaktır.

E-postalarınıza sosyal paylaşım butonları koyun

Sosyal paylaşım butonlarının yanı sıra yazıcıdan çıktı alma butonunu da ekleyebilirsiniz. Bazı kullanıcılar bu gönderilerin basılı çıktısını almak isteyebilir. Böylelikle e-postanız üzerinden doğrudan bu çıktı işlemini yapabilirler.

E-postanızın metin (sadece HTML) halini de hazırlayın

Mobil tasarımı unutmayın

Günümüzde kullanıcıların birçoğu mobil cihazlar üzerinden e-postalarını kontrol ediyor ve bu sebeple de tasarımlarınızın mobil cihazlara uyumlu olmaması, bu kullanıcıların e-postalarınızı iyi bir şekilde görüntüleyememesine neden olacaktır. Kullanıcı deneyiminin düşmesi, alacağınız geri dönüşümlerin de düşmesine neden olacaktır.

E-posta listenizi belli aralıklarla temizleyin

Birçok konuda olduğu gibi toplam erişim sayısı değil, sizinle ilgili olabilecek kaliteli hedef kitleye hitap ederek, bu kişiler le geri dönüşümlerinizi artırmanız önemlidir.


Anahtar Kelimeler :

#eposta #pazarlama #geri #donus