BLOG SAYFAMIZ

Markaların Instagram'da yaptığı hatalar

En hızlı büyüyen sosyal ağlardan biri olan Instagram, son zamanlarda yaptığı birçok değişiklikle markaların da gözde platformlarından biri olmaya devam ediyor. Ancak markaların kasıtlı ya da bilmeden yaptıkları hatalar, onların takipçi kaybetmelerine, etkileşim oranlarını düşürmelerine ve hatta mevcut müşterilerini kaybetmelerine neden olabiliyor.

Instagram hataları, markaların bu mecra üzerinde elde ettikleri geri dönüşümlerin azalmasına neden oluyor. Markaların büyük bir bölümünün de günlük olarak yaptığı benzer Instagram hataları, markaların hem zaman hem de para kaybetmesinde önemli rol oynuyor. Sık yapılan bu hataların önüne geçebilmek için öncelikle bu hataların ne olduğunu iyi bilmek de önemli.

Profil bilgilerinin iyi düzenlenmemiş olması

Marka kimliğinden uzak olmak

Çok fazla ve yanlış Hashtag kullanımı

Stock görseller yüklemek

Kullanıcıların içeriklerini kullanmamak

Sahte takipçi ya da etkileşim satın almak

Instagram Hikayeler özelliğini düzenli ya da hiç kullanmamak

İçerik planının yapılmaması

Çok fazla satış odaklı olmak

Düşük çözünürlüklü fotoğraf paylaşımları yapmak

Yanlış Instagram ünlüleri ile anlaşmak

Ölçümlemelerden kaçınmak

Platforma 'tüketici gözünden' bakmamak


Anahtar Kelimeler :

#markalarin #instagramda #yaptigi #hatalar