BLOG SAYFAMIZ

E-Ticaret ile Fiziki mağaza yönetimi

Fziki mağaza yönetimi yapılırken, müşteri memnuniyeti, stok yönetimi ve tüketicileri bilgilendirme gibi konular üzerinde durulur ve e-ticarette de bu konular oldukça önemlidir. 

Müşterilerinizi her zaman karşılayın

E-ticaret firmanınızda da müşterileri karşılamak ve onlara ulaşmak önemlidir. Bunu da canlı destek sistemlerinizle yapabilirsiniz. Ancak bu noktada dikkat etmeniz gerekenlerden biri, kullanıcı siteye girdiği gibi ona bir otomatik mesaj çıkartmamanız gerektiğidir. Canlı destek sisteminin ve otomatik karşılama mesajının tetiklenmesi için, kullanıcının site üzerinde birkaç sayfa ziyareti yapmasını bekleyin.

E-ticaret sitenizi bilgilendirici yapın

İyi satışçılar, sadece ürünün teknik özelliklerini anlatmakla kalmaz, aynı zamanda bu ürünün tüketicinin hangi sorunlarını çözeceğini ve onların hayatını nasıl kolaylaştıracağını da anlatırlar. Ürünün teknik özelliklerinden çok bu tür faydaları üzerinde durmak, tüketicinin ürünü satın alma kararını daha olumlu bir şekilde etkiler. Bu da satışçı görevlinin ürünü ne kadar iyi tanıdığı ve ürüne ne kadar inandığı ile gerçekleşir.

Veri odaklı çalışmalar yapın

E-ticaret siteniz üzerinde de takip etmeniz gereken birçok metrik vardır ve bunların birçoğu fiziki mağazalardaki metriklere benzer. Sitenize gelen trafiği, kullanıcıların site üzerinde ne kadar zaman geçirdikleri, kaç farklı sayfanın ziyaret edildiği, günlük, haftalık ve aylık satış adedleri gibi metriklerin takibinin yapılması önemlidir.


Anahtar Kelimeler :

#fiziki #magaza #yonetimi